Beställa?

Vill du ha hjälp att "pigga upp" ett gammalt föremål? Köpa något från Bloggen? Gå till webbutiken, där hittar du mer info!

onsdag 2 januari 2013

Värmande och lärorikt!

Tack Vänner, för det överväldigande gensvaret redan efter några timmar! Tack för värmande ord o kommentarer - dagens "Varför?" får helt enkelt blir: varför har jag väntat så här länge?! Fast bättre sent än aldrig - och nu ska jag se till att ta hand om Bloggen på bästa sätt....Det här kommer att bli lärorikt har jag redan märkt, och ni som hade problem - nu har jag (med viss hjälp) ändrat i inställningarna för "kommentarer" så att man slipper logga in så krångligt....hoppas det funkar!

Värmande är det numera också i en annan bemärkelse - det är förstås oundvikligt att herr N. blir indragen i mina Projekt ibland - och här kommer en bild på senaste renoveringen; den engelska fotogenkaminen Valor 525-T. (Bullen och kakorna på fatet är synnerligen värmande de också - tack Ibson för ditt knep & knåp med garn!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar