Beställa?

Vill du ha hjälp att "pigga upp" ett gammalt föremål? Köpa något från Bloggen? Gå till webbutiken, där hittar du mer info!

söndag 16 februari 2014

Lagerstädning inför lagersaldo

Inser nu att det inte bara är till att skriva artikelnr till bilder när man ska "webbshoppa" - man måste veta vad man har i lager också...så veckan har till viss del tillbringats i källaren...och där bor också stora spindlar. Läskiga typer! Bland saker jag visste fanns - men inte var - fanns också saker jag inte visste fanns, och nu fick jag reda på var. Rätt intressant att hitta en sopsäck full med kottar - nu är jag förberedd till nästa jul i alla fall...

När jag skulle mäta matbordet med iläggsskiva - blev det en glad överraskning: det fanns inte bara en iläggsskiva, utan TRE stycken! Så, syrran - jag hoppas du letar efter ett bord som kan blir 2,30 långt?!? 

Har förresten 4 stolar över nu sen jag fixade till de grå - nån som är intresserad av 2 + 2 matbordsstolar i lite lätt begagnat skick? Bra pris vid snabb affär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar